agak2 sape laa yang tengah bukak nie =.=

Friday, June 17, 2011

menunggu dalam penantian...

aiiisshhh.. dari hari ke hari. dari masa ke masa. dari detik ke detik aku menunggu sesuatu yang selalu bermain dalam fikiran aku.


tiap2 hari aku memikirkannya. aku jadi teruja. hilang sabar bila memikirkan tentang benda tu.

kadang2 terasa macam bebanan sangat sebab memikirkan benda2 ni. tapi apekan daya. sudah lama aku mengidam. baru aku dapat.


korang nak taw???


aku tengah tunggu moto baru aku laa..
hahaha

dari hari aku ke kedai untuk order moto tu sampai sekarang aku asyik terpikir kat moto ke. moto, moto, moto. hmmmm


mungkin laa aku ni da xsabar sangat nak tunggu motor tu. sebab orang kedai tu terlalu banyak songeh sangat. cakap xboleh buat loan la ape la. sebabnye, mak aku nak pencen da. tapi realitinya kalau pencen sekali pun, bukannya xde duit.


toi x.


skunk ni tengah menanti, dan menanti, dan menanti.


huhuhu.. apekan daya. SABO JELA ~ =..=


hai moto. bile la aku na bawak ko nie :'(

No comments: