agak2 sape laa yang tengah bukak nie =.=

Friday, June 11, 2010

I like it simple-simple.. :P

btol..
banyak gile benda dalam dunia ni yang aku suka simple2.. awek simple2..hehehe..moto simple2..makan simple2..baju simple2..sumeee laaa !!

hmm..xsuke laa bende2 yang serabut2 ni.. awek serabut?? haha..mau gile aku deeerrr !! moto serabut?? haha..selekeh laa..makan serabut?? pelahap ke ape?? haha... baju serabut?? huhu..orang gile kot..

so everything i like it simple2..sperti contoh laa kan.. hmm, my blog ni laa.. putih je background..sesetengah orang tu selagi xpenuh page tuuu, selagi tu die nak tarok app itu ini..eee.. wat pening jela...

bukan nak kate korang laa tapi xke susah nak dibace blog camtu?? huhu..simple kan memudahkan orang len.. banyak bende yang kalo simple memudahkan orang lain sperti yang aku baruu je cakap kat korang..nyaahahaha...

bgoih gak ann idea niyh..bule buat page kat Facebook..huhu.. i like it simple2..hahaha..aku buat korang 'like' ramai2..haha..

simple2 gak..aku xbekfes agy ni..hmmm..k la korang yang bace niyh.. nak gi mam.. makanan da memanggil..makan pon simple jee..nasi lemaaakkk

I LIKE IT SIMPLE2 darap 2 ribu

No comments: