agak2 sape laa yang tengah bukak nie =.=

Saturday, June 12, 2010

Penat !!! Penat !!! Penat !!!

Assalamualaikum w.b.t..
Penat !!! Penat !!! Penat !!! semalam tepat pukol 4 petang abang ajak pegi KL..katenye nak amik anak die..so, aku pon ikut laa..hmm..sembang2 dalam kete sampai KL dalam pukol 730 malam.. haha..malam tu pulak lepas je sampai kitorang bergelak-gelak dulu sebelum pergi D'Tasik..satu restorang yang kat tepi tasik gituu..

ppppeeeeeeerrrrrrrrrrrrggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!! xpenah dalam idup aku makan banyak macam smalam..gile koo !! akak aku silap order..die xtaw bajet makanan banyak tuu..haha.. die order laa udang mentega ngan udang goreng tepong.. fuuuhhhhh !!! giles siot..banyak gileee !! aku pon meratah udang jela keje aku.. abang aku cakap.. "ko jangan makan nasik, ko makan lauk"... waaaaaa.. sampai telinga senyum.. soo, balun laa sampai kenyang terboyot-boyot..hahaha

balik tu pulak aduuuhhh !! perut kenyang..memang mengantuk gilee laa..tapi aku still nak tengok FIFA WORLD CUP.. haha..maklum laa malam launching aku pegi lepak luar tapi xpe laa.. so.. bukak2 tv je afrika tengah fight..aku plak mcj2 ngan awek aku..mecej xsampai 30 mecej camtu aku tertido.. hahahaha.. kesian awek aku..

pagi ni bangun agak awal n aku terus mandi sebab nak balik teluk intan balik.. dah mandi kitorang pon salam2 laa sebelum gerak..hehe..aku ingatkan nak trus masuk highway tapi kitorang sempat lepak mapley agi..huhu.. abang aku ade photoshoot pagi ni so kitorang memang nak cepat..

so sampai changkat jong dalam 11 pagi n aku terus on9.. haha.. gian... :P

ni pic untuk arini.. ^_^

No comments: