agak2 sape laa yang tengah bukak nie =.=

Tuesday, September 28, 2010

Hari Jamuan Hari Raya (sorry for the late post)

Assalamualaikum...
first of all teman nak memohon setrilion kemaafan sebab post ni da lambat sangat...
hehehe..
almaklum laaa..
mungkin disebabkan keBIZIan yang melanda diri ini dan juga dibantu oleh kemalasan pungkoq nak pegi cc.. hehehe...
ok laah. xpe... asalkan cerita nie xbasi, lemau n still fresh kan.. hehehehe...

hari jamuan ni dianjurkan pada hari sabtu, 25 september 2010 yang lepas... jamuan ni sebenarnya merangkumi jamuan hari raya merangkap jamuan akhir tahun sekolah kitorang... waaaaa ! cdeh da xde jamuan da lepas nie.. tapi xpe.. hehehe.. kite buat jamuan diam2 lak pasni...

bayaran pendaftaran (che che che): 5 ringgit..
menu: nasi himpit, rendang, kuey teow sup ngan air oren sunsweet.. hehehehe

di pagi hari 25 haribulan tu teman datang lambat taw x.. hehehe.. sebab xtaw event start pukol brape.. so, teman gerak dari rumah pukol 7.45 pagi.. lebih kurang laa.. sampai je kat pintu gate, da nampak da ramai student berbaju melayu n kurung tengah beratur mendengor pengetua membebel.. hehehehehe... teman pon ape laa lagi.. xjadi laa nak masuk... tunggu punye tunggu punye tunggu, xhabeh2 lagi.. EEEEE ! da renyang da aku mase tu.. hehehe.. so teman lepak dengan PAK GAD kat post die... hehehehe.. terok kan.. hehehe...

so agak lame laa tunggu kat situ.. waaaa ! da naik kebas bontot gak laa duduk kat situ.. hehehe... so dalam pukul 8.30 pengetua pon abeh laa membebel.. hahahahaha.. so kitorang dilepaskan dari cengkaman beliau n party pon start laa.. waaaaa ! dengan bersemangat teman dengan muke xmalu pon berjalan laa pegi ke garaj kelas kitorang... hehehe.. mase tu memang ramai laa orang usha.. agak segan sebab dengan dressing aku yang agak2 kehantuan tuu... hahahahahaha... memang xde rupe melayu langsong.. hahaha.. so aku pon masok ke garaj n amik kamera yang sentiasa dalam beg aku tu.... n mule laa start snap pic.. hehehehe

macam2 yang jadi.. kerja aku sepanjang hari, juz tangkap pic.. makan... tapi yang pelik teman xmakan pon kat garaj kelas teman, tapi teman makan kat kelas lain punye... hehehe.. kasi perabeh laa... hahahahhaa.... makan memang sampai boyot.. ntah berapa banyak LIPID (bak kata guru bio aku yang merangkap pengetua) yang dah aku consumed untuk haritu saje... yeahhhh...

party agak lama tapi agak boring mungkin disebabkan pentadbiran baru taun ni yang xmacam taun lepas... macam taun lepas, karaoke dibuat kat dataran kejat.. mase tu memang best... mase tu aku xnak masuk tapi dipaksa jugak.. last2 nak daftar, cikgu cakap penyertaan diTUTUP.. hahahahahaha.. macam orang bodo je aku cari cikgu mase tu... lalalala ! wat tataw sudaaaa... ok laa.. balik kepada karaoke.. taun ni karoke buat kat dalam bilik tayangan.. so aku yang sibuk kat dataran kejat ni xde mase nak ke sane.. gambar taun ni pon xsebanyak taun lepas disebabkan xde ape yang bole ditangkap.. xde moment yang best... macam taun lepas ade laa pic cikgu2 aku berkarok.. hahahaha.. best sangat..

tahun depan, aku adelah senior n aku nak bikin tahun 2011 tahun tergempak SMK(F)B.. hehehe... tu laa azam aku... xnak buat macam tahun2 lepas.. nak perbaiki ape yang silap... emmmm... tu je laa story wat kali nie yea korang.. wassalam ^_^

No comments: