agak2 sape laa yang tengah bukak nie =.=

Monday, January 3, 2011

sekolah lagi ! =.=

sebulan cuti pun berlalu macam tu je.. seronok ke sekolah? ntah la. seronok tak seronok laa. bak kata orang-orangnya. almaklum laa.. form 5 taun ni. so memang busy la kehidupan seharian aku. tapi parent aku xfaham aku. aku sekarang ni selalu duduk dalam bilik. memerap. jaga kulit. aku xpernah rasa boring pon. bila dalam bilik aku baca novel. artikel dekat internet. boleh katakan aku banyak membaca sekarang ni. tapi still parent aku ingat aku main game dalam bilik. dengan bunyi lagu nya ape semua. =.= hmmmmmm.. bila laa dorang akan faham aku...

bila sekolah lagi. aku kena la berusaha bersungguh-sugguh sebabkan tahun ni SPM. peperiksaan terpenting dalam hidup aku. tapi kenapa laa azim ooii !!! bile la kau ni nak belajar haa??? ko tu da laa bodoh !!! FOKUS laa...

cakap la ape korang nak cakap pon. aku still memanggil aku ni bodoh lagi.. kenape ea.. sebab aku xbelajar ! aku kan malas. tapi nak buat macam mane. itulah aku. dan aku kena berubah. sampaikan aku nak tulis blog ni pon da xde tenaga da rasanya.. entah laa.. ape laa nak jadi kat aku nie -_-

No comments: