agak2 sape laa yang tengah bukak nie =.=

Sunday, January 23, 2011

waaaaa ! sibuk betul =.=

wahahahaa.. lame sunggoh aku xmenaip pepanjang ni... huhuhu.. sorry sesangat-sangat sebab dah tak ada masa.. tapi hari ini diberi pengecualian sebab harini kan cuti :)

busy bukan sebab apa, tapi busy dengan projek yang bermacam jenis.. presentation untuk badan pengawas sekolah aku tahun ni aku yang kena buat, pastu nametag pengawas aku yang buat jugak, pastu kerja rumah lagi, waaaa.. macam2 laa.. sibuk dengan sekolah je sekarang ni.. maklum laa.. da nak SPM.. hihihi

emmm... hati aku tadi tergerak nak tulis balik blog yang macam da terabai skit ni.. sebab aku tadi terbaca la satu blog ni.. menceritakan tentang macam mana dia boleh hilangkan satu cermin mata jenama Oakley Frogskin yang limited edition punye.. wahahahhaa... best kot... macam2 la die cerita.. pasal nak buang chewing gum dalam mulut, habis cermin mata harga 600 lebih terbang ke atas jalan raya.. huhuhu...

oke, kalini nak bukak cerita moto lagi.. wahahahaha.. nak masuk rim aloi kome weh.. hahaha.. ape??? xkan xtaw rim aloi tu ape?? ahahahaha.. kesian kome nie.. rim aloi tu nama lainnye rim lidi... paham? yang macam moto2 biasa tu laaa. hahahaha.. cantik sangat kot kalau rim tu masuk dekat nuobooo aku tu.. ihihihi.. atleast dapat tukar taste sikit :)

hargenye xde la mahal sangat... bajet tuuuu... ade laaa.. hehehe.. ne ley gtaw :P tapi masih dalam pengumpulan dan semuanya ade 2 ringgit setengah.. hihihi.. oke la tu.. dari xde.. ahahahhaa...

waaaa.. cepat betol xde idea.. oke la guys.. nanti ade cerita menarik lagi aku share ngan kome iye.. hahahaha

No comments: