agak2 sape laa yang tengah bukak nie =.=

Wednesday, February 2, 2011

eeee !! xsuke jiee =.=

eeee... xsuke aku jiee.. hahaha.. kenape la aku nie jiee oii... =.=

bese laa.. malam tadi tido sorang kat rumah... mak pulak suro aku angkat kain n jemoq kain yang bertimbun kat mesin basuh tu.. yang aku plak "xbuat"... hehehe so, memang la aku da ready nak kena bebel arini.. so diam jela..

tetiba je mak nampak helmet dekat sofa.. means, aku ade keluar kemana-mana.. (biar laa, aku ade lesen jiee) mak tanye.. "ko kemane semalam??" aku pon jawab lee "xkemane pon." just pegi pasar malam kat sungkai. tu jee.. mak lak cakap "kamu keluor jadi pape taw r ! " eeee... ni yang aku xsuke nie jiee.. mungkin la kot.. family aku ni slalu doakan benda xelok jadi kat orang lain.. hmmmm... atleast kalo cakap, "nak kuor tu baik2" pon xpe laa.. hmmm.. dowg nak aku mati ke? bukannya aku wat benda xelok...

memang semua cmtu.. dowg xtaw kot ape yang dorang cakap tu macam doa kat aku.. atleast mak2 ayah2 cakap la benda elok2 dekat anak2 macam aku nie ;'( aku tawu jaga diri.. yang ayah lak cakap kamu bawak moto macam nak megah. alahai.. xde megah nye ayah oii.. kalo bawak laju tu dak2 derjah 4 pon da pandai.. ntah laa.. xde membina semangat langsung... sampaikan satu ary aku na pegi study group kat ruma member. da pakai beg da ape semua nie, memang semangat gileeeerr laaa.. nak lalu depan ayah, ayah cakap "kamu ni nak belajar betul2 ke??" fuuuhhhh ! tersentak betoi rasanya.. xde laa nak bagi puji ke ape ke.. lagi perli.. sedih toi aku.. hmmmm...

xpe la.. aku taw jaga diri.. nak cakap lebih2 pon xbole sebab diorang tu orang tua aku.. kena hormat gak =.=

No comments: