agak2 sape laa yang tengah bukak nie =.=

Wednesday, February 23, 2011

village tracking :D

ntah btoi ntah idak aku pnye title tu.. wahaha..
assalamualaikum wat all the readers now :)

na taw, tadi sekolah ade anjurkan LATIHAN merentas desa peringkat sekolah jea. kehadiran still oke la but not 100%. kalau semua join konfirm laa meriah tahap dewa punye. hehe.. oke.. ni na story nie

aku xlari. sebabkan kesulitan yang aku alami sejak minggu lepas. yup, korang pun taw la kan. emmm.. so, aku amek keputusan na jadi helpes je. na jadi checkpoint punye JAGA. hehehe..

route untuk lelaki kali ni memang jao tahap gaban. 3 KM !!!. hahaha.. sebab memang jao. naik moto pun turun meter minyak tu.. huhuhu. tapi xpe. dowg kan kuat. :P untuk yang perempuan plak, jalan memang singkat la. tapi itu pun penat. yelakan. kesian kat popan :D

emmm.. msa berlepas aku xtaw sangat sebab xtengok jam tapi kaw kaw panasnye. memang confirm merah je muke. tadi aku pun xtahan sangat panas tu. so duduk bawah tempat redup je. itu pun da hangit da ketiak.. hahaha..

event yang originalnya hari sabtu. masa tu dak2 sesi pagi n petang akan lari sesame. harap xde yang dok ngorat la. hahahhaa..

aku tadi selain jadi JAGA aku jadi photographer untuk koleksi peribadi n untuk tontonan korang gak.. hehehe.. cakap saja xde guna. jom layan gambar ^_^

made possible by my bike

lari yeop :D
antara yang leading

hahaha... :P
penat ke yeop???

teruskan senyuman anda walaupun penat :D ceria ^_^

ini laa sekolah kami.. untuk lagi dan lagi gambar. sila keee

huhuhu.. harap enjoy oke ^_^

my beloved school !
nanti hari sabtu aku update pic lagi.. tournament btoi2 pnye k ^_^


No comments: