agak2 sape laa yang tengah bukak nie =.=

Friday, February 18, 2011

umagaii !

wahahaha.. lame sungguh x berceloteh kat blogger. maklum laa.. kan aku da ade blog baru.. wordpress.

tapi susa sangat la dherr.. na customize xbule.. huhuhu.. so rasenye na patah balik ke blogger la. senang sket.. aku ni bukannye script editor na men dengna code HTML kepebende semua tu... huhuhu..

nampaknye blogger ni makin diminati dek orang tempat aku.. huhuuh.. tempat meluahkan perasaan kot.. hehehe :P

weh korang, na taw x?? aku jato moto.. hahaha.. besh. mak aku cakap "len kali bawak moto laju2 lagi =.='"

anak die nga sesakit nie mak bule cakap cmtu.. wahahhaa., pengajaran lha tu derr.. :P

nyeh2.. nanti pape aku update lagi ea.. aku tengah cari mane peginye kamera buruk aku nie =.='

hmmmm.. na update gambar pon taleh.. hehehe.. chow dulu.. nanti aku upload gambar luke di kaki dengan tangan aku taw3. !! hahaha.. nantikan :D

No comments: