agak2 sape laa yang tengah bukak nie =.=

Friday, August 20, 2010

Dulu kawan tapi sekarang apa dah jadi??? ;(

assalamualaikum warahmatullah wabarokatuh..
salam ramadhan wat pembaca sekalian...

ape dah jadi sekarang nie???
adakah salah aku sendiri???
aku ade wat die sakit hati ke???
aku rase ape yang die da buat tu sangat tachink bagi akuu

nape aku cakap cmtu???

tadi dalam pukul 6:00pm gue log in laa Facebook gue...ingin melihat muke rakan yang da lama x ku tonton
nama: ******* *** ******
member since: da lame daa....
mula2 niat di hati yang kerdil nie nak tengok profile pic die jee..
tapi bile bukak xde "profile photo" punye album...
xde laa terkejut sangat...
pastu nak tengok wall...
cari laa button wall die...
" AHH SUDAH !!! MANA ADE !!"
aku da cuak.....
asal die nie???
nape dulu aku yang rapat ngan die nie die ley delete aku dari fb die???
ape salah aku???
adakah aku nie penyakit hati die???

xpun....
xpenah pulak niat kat hati nie nak sakit sesape...
ntah laaa
mungkin die xsuke ngan cara aku kot
menyampah tengok muke aku kot
menyampah dengor sore aku agy da kot
xpe laa *** *****
azim redha
azim just ley add friend balik
tu pon kalo sudi nak jadi member lagii laa ea
kalo xske kat azim pon xpe laa...
nak buat macam mana...
da orang xsuke...
azim mintak kalau2 suatu hari nanti **** baca post nie **** maapkan azim ea..
mungkin ape yang azim wat selama nie **** xpenah suka...
azim mintak ampun mintak maap k...

tah laa...sedih bile orang buat aku macam nie
memang da lame die xcontact aku
da lama sangat
aku pon tertanya-tanya gak apa cerita dari dia ni
sampai sekarang baru aku taw yang die penah delete aku dari fb die
patot laa xcol xtext da
oooo....
k laa
xpe
aku taw mungkin die sibuk dengan study
sibuk ngan itu...
sibuk ngan ini..
yla...
aku mengerti..

WASSALAM...

No comments: