agak2 sape laa yang tengah bukak nie =.=

Sunday, August 15, 2010

Sebenarnya.......

Sebenarnya masih banyak yang terbuku di hati...
Sebenarnya masih banyak yang aku x tahu...
Banyak jugak yang aku x mahu orang tahu....
N aku xpenah mahu mereka tahu....
Sebab benda nie akan menunjukkan sifat aku yang sebenar...
Sifat dimana....
dari luar nampak lain...
Tapi di dalam ada sesuatu yang lain....

Mungkin kalau aku beritahu...
Korang akan fikir macam-macam pasal aku...
Sebab tu aku x pernah nak korang tau...
Kadang kala aku sedih...
Kenapa diriku macam ini....
Sedangkan orang lain tidak...
Orang lain boleh berfikir...
Tapi kenapa tidak bagiku.....
Adakah pemikiranku seperti kebudak-budakan????
Sedangkan aku rasa diri ini sudah dewasa....

Aku lihat orang lain gembira...
Wajah terukir senyuman yang menceriakan hati...
Dek sesiapa yang memandang...
Pasti tersenyum juga...
Sedangkan aku tidak....
Kenapa???
Kenapa begini????
Setelah sekian lama aku lalui cabaran...
Kenapa kali ini aku seperti lemah???
Aku tidak berdaya...
Mungkin aku lemas...
Lemas dengan kesenangan....
Lemas dengan gelak ketawa...

Inilah aku...
Diri yang penuh hina...
Kotor dengan dosa...
Sebenarnya...
Sebenarnyaaaaaaaaaaaaa......

AKU JUZ NAK BAGI TAW YANG AKU MALAS NAK PEGI SEKOLAH ESOK...
EEEEE !!! MALAZ GILE LAAA !!!
DA KATE DAA !!
KORANG PIKIR MACAM2...
SEBAB TU AKU XNAK BAGITAU..
HUHUHUHU... =D

No comments: