agak2 sape laa yang tengah bukak nie =.=

Saturday, October 9, 2010

:] Bila datangnya cuti ~

bila sekolah aku mahu cuti...
pabila cuti menjelma aku pulak bosan tahap dewa mengharapkan ada aktiviti yang menarik nak dibuat pada hari cuti... bila cuti memang aku xde aktiviti langsung.. just duduk melepak macam tu aje... nasib baik laa ade sorang dua member yang baik hati nie sudi layan aku yang keseorangan n yang kesepian sorang2 kat sini... hmmm... baik laa korang.. :D

malam ni yerk.. memang cadangnya nak gi lepak ngan member.. gelak sana sini bikin kecoh. haru biru dunia nie.. tapi sayang setrilion kali sayang aku disuro oleh mak aku untuk follow family pegi dinner bersama family... n disertai oleh makcik2 aku.. hehehe

ntah laa.. minggu ni pon oke la jugak disebabkan ade aktiviti yang menarik nak dibuat.. kalau x tu.. memang kebosanan yang melampau sehinggakan muka naik pucat duduk rumah.. itu laa betapa teroknya tekanan perasaan aku kat sini...

hidup kat Besout pon xseterok hidup kat sini... atleast kat besout aku still ade moto nobo aku yang aku bole dok merempit sana sini.. sini pon ade gak tapi memandangkan saiz kampong yang mini aku xley nak ronda jejauh... hahaha... kesian kan... kalo bawak RXZ laa... nak sprint test pon xabeh gear lagi jalan da kong da.. hahaha.. sempit gile.. hehehe.. tapi tu la die.. hakikatnya Kampung Changkat Jong yang selalu banjir nie.. hehehe

No comments: