agak2 sape laa yang tengah bukak nie =.=

Tuesday, October 19, 2010

hidup MEMBUJANG !

susah kan hidup bujang nie.. I know laa sebab I tengah laluinya sekarang nie.. hahahahaha... kecian kan kat aku?

kenapa hidup membujang?

mak aku laa... selalu duduk berdua.. kali ni mak aku kena pegi kursus dekat bukit merah.. so aku kena laa stay sorang-sorang.. hehehe.. alaaa.. bukannya first time kena tinggal sorang nie.. dalam setahun tu banyak kali gak laa.. sebab mak kena pegi banyak kursus dalam karier die.. xpe laa... bosh gak kot duduk membujang sebab terasa diri ni bebas.. hehehe

ape yang bebas? waaa.. macam-macam laa.. boleh balik malam2.. tapi not too late laa.. mungkin dalam pkoi  1030 tu bole lepak lagii.. hehehe... tapi pengalaman haritu gak laa yang xboleh lupa bila kluar meronda dengan mister AK dalam pukol 1 pagi.. hahaha.. ronda besout mencari kedai mana yang still bukak waktu tu... balik pulak dalam pukol 145 pagi tapi still xde sape yang mara.. :) :)

best tu memang la best tapi bermasalah sikit bagi aku.. masalah aku stat dengan fon aku.. fon aku nie speaker die rosak... so boleh vibrate aje.. so korang taw laa betapa seksanya aku bila dah terlambat nak pegi sekolah sebab bangon lambat... huhuhu.. walaupun cik nadirah col sampai 68 kali pon aku still x bangun2.. macam peristiwa semalam laa.. bangun pukol 7.. haaa.. ape lagi... mandi n tros gi skola.. baju?? pakai laa.. hahaha

ingat nak sambung lagi tapi sekarang nie dah pukul 642 pagi.. so aku takot laa terlambat plak.. :)
jap lagi nak mandi..
gosok baju..
n perhaps buang sampah jap...
hehehe...
bagoih.... :)

No comments: