agak2 sape laa yang tengah bukak nie =.=

Tuesday, October 19, 2010

FUUUUHHHH ! pengalaman berdepan maut

astaghfirullah al-azim.. pengalaman ngeri aku tadi yang baru je terjadi dalam 15 minit tadi yang sangat menakutkan... sampai sakit tulang belakang aku ni sebab nak mengelak dari bencana..

nak taw ke ape da jadi???
macam ni... tadi atas moto laa kan.. cari laa member nak ajak datang lepak rumah... habis satu besout aku carik tapi xjumpa gak member tu.. so aku teruskan laa niat aku nak terus balik ke rumah... aku pon balik laa... dah nak sampai rumah da nie... lagi 100 meter je lagi.. aku pandang ke kanan sebab lalu rumah member aku.. aku pandang je depan balik aku ternampak satu garisan hitam yang samar-samar sebab aku atas moto yang bergerak kan... halus je garisan tu... aku nampak je terus aku reflek..

aku tunduk laa... aku xtaw ape benda tu.. tapi terkena gak laa kepala aku... so bile da lepas je garisan tu aku pon pandang laa belakang.. terkejut betol aku bila aku tengok wayar telefon yang melintas jalan tu da melendut ke jalan... memang ngam-ngam dekat aras tengkuk.. so kalo aku xtunduk laa tadi alamat aku nie da arwah da kot.. huish.. takut betol aku....

tenang azim tenang ! fuuuuuhhhhhh..... takot sangat-sangat.. kalau laa terkena wayar tu kat tengkok aku tadi.. halkum akan pecah.. trakea aku mungkin hancur kot sebab moto aku pon agak laju... tadi lepas je sampai rumah aku patah balik nak tengok betol2 n aku ingat nak ikhtiar ape yang boleh asalkan orang lain xterkena wayar tu pulak... ingatkan nak letak kain ke ape ke bagi orang nampak... tapi tadi ade pakcik sorang tu tengah ikhtiarkan untuk aku... huuuuuu.... takot takot takot :(

No comments: