agak2 sape laa yang tengah bukak nie =.=

Friday, October 22, 2010

mak cakap aku ni anak terbiar?

btoi ke??
aku nie anak yang terbiar cmtu je...

waaaaaa.... aku xtaw laa mak aku nampak ape kat aku nie... mungkin laa aku nie da jahat sikit da sekarang nie.. tapi terbiar ke?? mungkin salah dorang kot.. hehehe.. dowg kan selalu bagi aku idup bujang.. hehehe

mungkin dorang cakap macam tu sebab dulu aku xkan lepaskan dowg bila tiba hujung minggu.. ade je nak berjalan mane-mane.. boleh kate xduduk rumah laa.. tapi sekarang ni aku macam da brubah da kot.. aku macam da xde minat nak join dorang pegi mane2 da.. aku lebih suka duduk rumah n rilek je... kenape yerk?? xpaham aku

mungkin sebab perubahan umur laa kot.. n pergaulan aku.. social ngan member kot.. sebab aku lebih luangkan lebih banyak masa ngan member berbanding dengan family aku...

mungkin itu laa yang dinamakan perubahan... hmmmm.. skarang ni kalo dorang nak pegi mane2 bukan tunggu dowg suro tinggal tapi aku yang offer xnak pegi... heheehe.. besh laa hidup cowg2... xde sape nak mara.. bila je mak balik mule laa... pot pet pot pet... heeeeeee... bising laaa

hmmmm... mungkin sebab tu la kot mak gelarkan aku ni anak terbiar.. tapi bagi aku xpon.. hehehe :)

pic for the day :)

No comments: