agak2 sape laa yang tengah bukak nie =.=

Tuesday, November 2, 2010

bile kite boring ~ :(

bila kita boring, kita buat ape?
when we get bored, what do we do?

bile xde paper exam, kita buat ape?
when we don't have any examination, what do we do?

kami...
kelas 4 sains 1
& 4 sains






buat ini...

ini laa kegiatan kami kat sekolah
first of all mungkin korang dah tengok video ni kat FB aku kan..
hehehe.. saje je nak tulis cerita supaya korang paham sikit pasal cerita nie... :)

tambahan aku lagi.. mintak maaf atas percakapan kurang senonoh member aku yang berkata-kata ttuuuuuttttttt  tu.. hehehe.. sorry la ek.. xsangka plak dorang cakap cmtu time aku rakam video nie..

hehehe... ok laa...
sebenarnya memang dak 2 kelas dah xde idea nak buat ape da.. mase nie, kitorang baru lepas PJ. kasut aku plak basah. sebab main takraw dekat court basah.. hehehe... bengong toi laa aku nie.. balik kelas je, aku bukak tros kasot aku.. waaaaa ! satu bau yang cukup menarik telah datang.. hahahahahaha... xsenonoh toi.. :P

ape nak jadi kan.. hehehe.. datang sekolah bawak netbook.. huhuhu.. pastu men rakam2.. huhuhu.. menunjukkan perangai.. hahaha.. tu kate orang tua-tua laa tu.. :P mungkin dorang xpuas main takraw kot. sebab tu dalam kelas pon jadi.. wahahaha.. bola takraw tu plak pandai je dorang lepas PJ dorang xpulangkan.. hehehe.. sebab bole men dalam kelas.. so, macam tu la keadaannya..

memandangkan dah akhir thun kot, banyak peraturan yang kitorang langgar. hehehe..siap bawak fon lagi tu.. pastu rambut siap panjang (tapi da kena kerat laa ).. hehehe... terok toi bakal senior SMK (F) BESOUT ni.. hahahahhaa...

dengan kegilaan crows zero ape sume. memang kemarok toi dak2 nie.. ape nak jadi.. hehehe.. hmmm.. nak tulis ape lagi ye?? hehehe... out la.. bubuy... :)

No comments: