agak2 sape laa yang tengah bukak nie =.=

Thursday, November 25, 2010

baru seminggu dan aku da rase kebosanannya

assalamualaikum w.b.t kepada pembace sekali.. tu pon kalo bace laa... kalo tengok gambo je bek takyah..

cuti akhir thun.. dengor je cuti mase time sekolah dulu memang bebuluu je.. memang xsabo sabo... memang nymbang lebat nak buat itu laa ini laa.. tapi bile cuti menjelma, belum seminggu aku da rase kebohsialnan nye.. hahaha.. yeke... bole laa.. sebab ape,aku da xde idea nak buat ape da.. sebab keterlampauan bosannye duduk rumah SAHAJA ! xtaw nak kemana da.. mungkin terlampau awal lagi nak cakap boring tapi tu laa kenyataannya..

tahun lepas pon nak tunggu punye la lame baru family nak buat trip.. pergi awana kijal dekat terengganu... waaa... best3 :) tapi tu laa, da nak akhir tahun sangat la baru dorang berpikiran cmtu.. (tunggu payment n gaji masuk kot) hahahaha.. tahun ni tak tau lagi nak kemana tapi akak cakap die nak buat passport.. waaaaa 0_o.. hehehe.. tapi aku xikot la kot.. hmmm.. mungkin trip tu dowg xajak aku... tapi...

XPE !
AKU DA ADE LESEN !

hahahaha.. kan aku da cakap da.. cuti ni bebas siot ! waaaa.. tapi tu laa.. kena beringat gak dalam enjoy tu... plan memang lebat tapi nak buat tu yang haloi.. hahaha.. cakap nak kerja la ape laa.. hmmm.. jangan hangat2 kopi o da laa.. hahaha sebab yela, bile kite da cakap something n orang da taw, kite kena usaha jugak la bagi terlaksana sebab contohnye kalo aku beria cakap nak kerja ape sume tapi x pon, bile orang tanye da naik segan.. hahahaha.. tapi tu laa.. member pon nyembang je lebat hahahahaha....

dalam seminggu pertama ni, ape yang ade sangat pon... dok amik lesen, jumpa abang lan yang spoting tu.. pastu kena PAKSE tusyen seminggu straight ! waaaaa... mati doe... perit la kot... tapi minggu depan ade lagi.. ish.. xsuke xsuke ! kenape laa baru cuti je da kena pakse macam nie.. xdatang kunk cikgu nak buat itu laa ini laa.. eeee.. pahape... nasib baik la jugak ade WiMAX yang sentiasa menemani aku, dan juga facebook yang xlekang2 muke aku dari depan monitor..

so mintak2 la benda ni xberpanjangan sampai ke bilan 1.. hahaha.. cause it will be SUCK !

shooting harini :)

No comments: