agak2 sape laa yang tengah bukak nie =.=

Sunday, November 14, 2010

kem ibadah ~ kampung sitiawan maliii

alhamdulillah.. ana baru aje balik dari kem ibadah menjaddah nie.. hahaha.. berubah ke? bese je kot.. normal jelaa.. hehehe.. so tadi ayah azim tanye.. ape yang ko dapat ?? azim dengan selamba menjawab.. ntah.. hahaha..

so ni skunk ni da sampai rumah da.. dari sitiawan.. dengan badan yang sakit aku menulis la blog nie.. huhuhu.. xkisah laa..

best sangat2 dekat kem ni.. tapi ade lah kot sedikit kehampaan disebabkan rindu dekat somebody.. kebetulan lah kem tu memang satu tempat dengan kampung awek gue.. waaa.. ade lah kesempatan jumpa die walaupun hanya sekadar seminit.. betol.. xtipu.. jumpa seminit je.. ataupun lagi singkat.. memang xsempat bersembang lama... sebab mungkin ramai ustaz-ustaz dengan kawan2 dok usha2.. padahal xde buat pape pon. tapi gitu lah. rindu laah sangat2 kat die :)))

ok.. back to the title keyh.. :)
kem ni merupakan kem 3 hari 2 malam yang dilangsungkan di d'chalet dekat kampung sitiawan, sitiawan, perak. huhuhu.. agak hampa sekali lagi sebab bukannya depan laut tapi dekat muara je.. huhuhu.. so kem ni disertai oleh 100+ student dari daerah batang padang.. waaa.. memang area yang cantik untuk berkenalan dengan kawan baru :) ramai la kot yang sempat aku mintak e-mail dowg n aku da already add dowg :)

best laa. sebab dapat menimbulkan balik suasana nostalgia lame mase zaman2 duduk kat asrama dulu mase pom 1. huhuhu.. nyamuk banyak, nak mandi air xde. dan boring tahap melampau. hahaha

ade satu perkara menarik.. dorm perempuan memang betul2 sebelah dorm lelaki.. emmm.. bole kate satu bangunan tu dibahagi 2, n side kanan laki, left popan.. hahaha. mengong kan.. kalo la pape jadi.. :P nasib baik member aku si cha tu xnampak pape mse die skodeng dak pompuan mandi... bodo btoi.. huhuhu.. situ lah tempat skodeng, tempat berasap, tempat mandi.. hadoi :|

tu jela yang menarik pon.. hahaha.. yang len tu macam laa kem biasa.. satu lagi.. kenape xde gambar?? huhu.. lupe bawak kamera.. xpela.. nnti mmber aku da tag gambar aku aku masukkan kat cni oke.. :)

No comments: