agak2 sape laa yang tengah bukak nie =.=

Tuesday, November 16, 2010

Selamat Hari Raya Aidil Adha

Assalamualaikum w.b.t wat pembace sekalian :)
Harini tanggal seluar dan baju.. ehh.. clap.. 16 November 2010 bersamaan dengan 9 Zulhijjah. aku nak ucapkan

SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA !
hehehe... harini aku pergi melawat bakal lauk aku esok.. hahaha.. @ lembu2 yang bakal dikerat tu laa.. hehehe.. dok usik2 kepala die.. lembu tu plak wat dono je.. tapi dalam hati aku taw.. cuak gile babi laa.. huhuhu..

anyway, mungkin kalini punye raya aji xbesh n xmeriah sangat sebab aku sambut bese2 je.. adik bradik pon xbalik :'( hmmmm... bila raya aidilfitri yang xsebesar raya aidiladha ni ramai gile yang balik.. kan3? bile raya aji, xde plak nak kemas2 rumah bagai nak ghak.. tapi raya puasa xyah cakap la.. pose pon belum rumah da cat da.. huh.. sedih aku :'(

jadilah macam orang2 di kelantan yang lebih menitik beratkan raya haji ni... korang pon tahu lah kan kenapa raya haji ni lagi besar dalam islam berbanding raya pose.. so aku rase tahun depan aku nak ubah persepsi tentang raya ni.. raya haji yang beriya-iya.. tapi boleh ke??

tah laa.. doa jela yerkk.. wassalam :)

No comments: