agak2 sape laa yang tengah bukak nie =.=

Wednesday, November 3, 2010

Wiggy ! ~

wahahahahhaa...

setelah sekian lama menunggu wiggy yang sangat dinanti-nantikan.. akhirnya dapat jugak la aku menatang wiggy nie.. hehehe...

menatang ape nie??? huhuhu


mungkin korang xtaw... mende wiggy nie? kan kan kan.. hehehe...

kalo sebut wiggy aku pon dulu xtaw mende tu.. siap keluar nama pelik2 lagi tu.. rupenya wiggy ni sebenornye macam wireless adapter untuk P1 Wimax punye coverage.. waaaa.. kat besout ade WiMax??
hahaha.. believe it or not.. huhuhu...

ni la untungnya anak felda kat sini.. semua lengkap.. kemudahan semua diberikan :)
so ape yang menarik sangat pasal wiggy nie sampai wujud satu post untuk wiggy nie.. huhuhu.. ok laa.. ceritanye bermula macam nie:

memula ade satu pemberian hadiah secara besar besaran kat peneroka kat sini.. setiap penduduk kat sini akan dapat satu NETBOOK setiap seorang.. untuk besout 3 akan diberi pemasangan Streamyx percuma.. pemasangan je ok.. bil bayar k.. hehehe.. untuk besout 1,2,4 ngan 5 akan diberikan wiggy nie...

kiranya coverage wiggy ni agak meluas jugak la kat sini.. wiggy ni ala ala broadband gitu cume lebih laju.. :)
so aku ni bukan la anak peneroka kat sni.. so aku xdapat la.. sejak daritu aku terngidam nak pakai wiggy ni kat rumah.. huhuhu.. haritu member datang aku sempat suro die bawak wiggy die.. so bole la on9 kat ruma.. huhuhu... memula tu member datang rumah sume pakat bawak wiggy.. huuuuu.. memang berbulu je tengok dorang on9 kan.. hahaha..

so ade la rakan sekelas ni.. namanya Nur Rizan.. hehehe.. xde pape pon antara kitorang k.. :P
die dapat wiggy nie.. tapi rumah die xdapat coverage n lagipun die da pasang streamyx.. so aku pon nak SEWA wiggy ni kat die.. hehehe... waaa.. macam peluang terbuka depan mata.. :)

so aku pon berdialog la:
AZIM: wey, ijan.. rumah ko da pasang tenet an??
IJAN: a ah, kenape???
AZIM: weh, aku nak wiggy ko bole x? aku sewa la..
IJAN: alaa.. masalahnye wiggy tu bapak aku simpan... nanti aku cakap kat die

keesokkan harinya

AZIM: (dalam sms) ijan, kalo da dapat wiggy bawak kat skolah nanti

setibanya di sekolah

IJAN: azim, my daddy cakap bagi die pikir 2 3 hari dulu

hehehe.. macam nak meminang anak die la plak.. :P

esoknya:

IJAN: bapak aku nak jumpa ko...

hah.. so tadi pon menghadap laa daddy ijan tu.. die memang nasihat kaw kaw.. sampai cakap wiggy tu harganya 1k malaysia.. huhuhu.. xcuak pon :P

so aku pon balik laa dengan keriangan di muka aku nie.. hahaha,...

so aku pon tulis n post POST nie gunakan wiggy.. hahaha.. SELAMAT BERON9.. :P

1 comment:

Fatin said...

hah..pnt ak nk dga psl wg