agak2 sape laa yang tengah bukak nie =.=

Thursday, November 18, 2010

Cuti 45 hari yang mendatang =.=

seminggu bercuti xbuat ape-ape pon dah macam kera putus cinta.. =.=
susa mau hidup.. yela.. mane taknye.. bila kita nak berehat sikit, time tu la mak ayah atopon adik bradik nak lepas geram nak suro buat something.. bukannya berat tulang tapi MALEH ! haha.. bukan lebih kurang ke?? =.= tapi tu baru seminggu.. darabkan dengan 6.428571428571429 kali dan korang akan dapat ultimate kobohsanan.. wahahahahaha

bila dengar je 45 hari tu macam best je kan.. walaupun aku sekarang pun da start cuti sendiri tapi adakah cuti yag aku ambil ni berbaloi.. sebab aku takut aku xde kerja lain mase cuti ni... 45 hari wat orang kaki ponteng tu memang la bagaikan bonus untuk dorang.. tapi i'm not like them.. waaaa.. huuurrrmmmmmm :( tapi bak kata pepatah yang aku reka sendiri, 'xde kerja cari kerja'.. wahahahaha.. toi x..

TOYYIB ! Berikut merupakan plan untuk cuti dan insyaallah akan disertai dengan description :

  1. Kelas pengambilan lesen motor L&P:
    • Insyaalah aku akan ambil lesen motor ni bila tiba masanya. hahahaha.. tarikhnya insyaallah kalu xde aral yang datang aku nak ambil 21 haribulan November ni.. wahahahhaa.. tarikh keramat la konon :P dulu kalau tidak 14 haribulan dah nak ambil da tapi disebabkan aku terlibat sama dengan kem ibadah yang dekat sitiawan tu, so xdapat la nak amik lesen.. TAPI ! kedengaran seperti abang aku nak suro pegi shooting gambar orang kawen dekat Tapah. XNAK ! XNAK PEGI ! LESEN FTW ! LESEN ! LESEN ! :P
  2. ON9 24 JAM ! :
    • hahahahaha.. boleh dikatakan ini plan paling setan laa.. hahaha.. sebab ape, abang aku dah mengamuk-ngamuk da pasal FB ni.. sebab dulu time die xde FB die diam je.. bile die tau potensi FB ni dekat aku, die jadik jeles kot.. hahaha.. sebab nak on9 memanjang.. nasib baik dekat Besout aku pakai W1Max. sebab kalau dekat rumah Teluk Intan, setiap kali aku nak on9 die akan cabut modem streamyx tu.. padahal bukan die yang bayo pon.. sebok je :P
  3. cari kerja la kot :
    • haaaa... ini yang pening sikit ni.. sebab xtaw nak cari kerja ape.. 1, disebabkan faktor umur ni.. 2, pengalaman. NI FESTIME KEJE BEB ! 3, masyuk xmasyuk.. tapi orang cakap kalau betoi nak kerja jangan memilih.. xpe laa.. asalkan duit halal. ade semalam member aku cakap ade tempat perabot nak pakai pekerja.. duit 600 sebulan.. 20 ringgit sehari. aku rase bole kot.. tu la best shoot aku cuti ni.. harap mak aku dapat terima anak die balik2 je masam semacam.. hahahaha
  4. nak ronda-ronda :) :
    • ececeh.. mentang2 da ade lesen nanti boleh la kao ronda2 yee.. hahaha.. well... you know me.. aku xbole duduk diam k.. hahaha.. mesti ade pekerjaan yang aku nak buat :) ronda-ronda mesti laa jao-jao.. xnak laa asyik ronda kampung mini changkat jong.. hahahahahaa.. so, sape nak aku datang tempat korang book tiket cepat2 k.. hahahahaha... :P
waaaaaa.... entah laa.. rasenye macam banyak lagi yang aku nak buat mase cuti ni.. tapi macam kosong je pale otak ni.. hmmm... teluk batik pun macam tempat yang menarik je time cuti ni.. wahahahaha.. layan.. nak bercuti lah.. merata-rata.. nak pegi tepi pantai, nak pegi air terjun.. sume tanpa mak n ayah.. hehehehe :)

JAHAT KO AZIM :P wassalam

No comments: