agak2 sape laa yang tengah bukak nie =.=

Wednesday, December 1, 2010

sampai bila nak tunggu lagi nie?

sehari, dua hari, tiga hari, empat hari, lima hari, enam hari, tujuh hari, lapan hari, sembilan hari, sepuluh hari da aku tunggu selepas aku daftar lesen memandu aku tu.. semua dah aku selesaikan.. ceramah demi ceramah demi latihan aku hadirkan diri demi satu kad yang menjadi titik tolak dalam hidup aku... hahahahha.. poyo toi ayat =D

what i mean is, da lame sangat da aku tunggu untuk lesen ni... ishhhhh >:( lambat toi abang lan ni buat kerja... hahaha.. (xbaik marah-marah dekat orang lain).. xpela sabar jela.. hahaha.. kalau korang follow aku dekat facebook, mesti korang ade terbace satu post.. SABAR JELA WEHH.. hahaha.. yang aku maksudkan dalam post tu, benda nie laa.. waaaaa...

rahsia suda terbongkar meyh.. :P

so sekarang ni menunggu jela panggilan dari PERWIRA enterprise. hahahaha.. tempat aku ambik lesen tu... CALLO =)

No comments: