agak2 sape laa yang tengah bukak nie =.=

Saturday, December 4, 2010

tertekan dan tekanan

ape yang aku maksudkan dengan tertekan dengan tekanan ni? hurm... banyak yang aku bole maksudkan dengan tertekan dengan tekanan nie.. antaranya sebab cuti ni laa... ok.. let see. harini baru 4/12/2010 kan.. so kiranya bulan ni baru je dalam minggu yang pertama... cuti da masuk minggu ke-3.. n ade lagi 3 minggu untuk cuti.. waaaaa... BORINGNYE ! hmmmm.... xde nak gelak2 da... memang serius aku nak gtaw hampe nie... boring yang teramat.. bila ade lesen nie udah xtaw nak pegi ke mane... bila keluar je ade la mulut2 yang bercakap tu... itu la yang xnak dengar... kalo bercakap benda yang menarik perhatian pon xpe laa jugak... ini, benda yang buat sakit hati.. ishhh.... makin cakap makin berdose plak terasa di hati nie.... bencinya aku perasaan nie.. tu laa.. orang cakap mmg time2 remaja ni laa yang saat paling susah nak hidup n aku rasekan cakap-cakap dorang tu betoi bebeno... ish... xsuke laa.. !!!

kena pulak 3 minggu lagi nak menghadap benda yang tidak disukai tu... eee... ntah laa.. aku xtaw ape yang terbaik untuk aku sekarang nie... aku xtaw ape yang aku mesti buat... dorang pon macam xpaham perasaan aku je...??? sooo... solution : LANTAK KAN JELAAA

No comments: