agak2 sape laa yang tengah bukak nie =.=

Tuesday, December 7, 2010

joget lambak

assalamualaikum w.b.t wat all the pakcik and makcik reading this.. wahahaha

citer kali ni pasal first time aku pegi joget lambak kat rumah orang kawen.. bahase senangnye FUNCTION laa.. alaaa... dulu dak baik.. duk rumah saje.. hahaha.. sekarang ni da berhantu siket so sume ni adelah kehendak sendiri.. huhuhu

so bertarikh 5/12/2010 haritu aku ke funtion berkenaan yang berlangsung kat kampong aku je.. memula tu band strum lagu leleh.. hahaha.. dorang bole siap cakap "betoi ke aku da 4 kali nguap ni??" hahaha.. bebodo je :P memula tu lepak2 jela melayan lagu yang jiweng tu.. dok nyembang2 pastu makan mee hoon yang tuan rumah buat.. huhuhu.. satu lagi,tapi bukan niat nak mengutuk laa.. PENGANTINNYA ORANG TUE ! hahaha rambut pon da gugur da yang belah ateh tu... almaklum laa dato' pangkatnya.. hhohoho.. binni nyew punye laa lawwa,.. haaaaaaaa... besh wooo.. tapi isk3.. lawak2..

huhu.. jahat toi aku nie.. ni sebenornye cerita tentang yang agak buruk la kodd.. huhuhu.. mase start je function yang betoi2 happening tu, nampak da kelibat2 manusia yang starting event malam tu.. memula macam lawak pon ade tengok dowg gelek tapi hahahahaha ! aku pon layan ! hohoho.. ntah le kenape.. macam lepas segala tension aku mase dok gelek tu.. tapi lawak ! hahaha.. gelek sambil gelak... satu dua lagu da xlarat da.. aku dok lepak2 je ngan member kat tepi.. tengok dowg gelek lagi.. hahaha

aku nie xde la kate endurence sangat... so koi 11 pon balik.. hahaha.. xpasal2 kena mara dengan awek ! hahahahahahahaha

agak lambat sebelum event best mule.. agak2 dari pukol 9 tu lagu jiwang sampai pukul 10 pastu baru laa lagu rancak...

No comments: