agak2 sape laa yang tengah bukak nie =.=

Saturday, December 11, 2010

photoshoot NIGHTMAREEE !!

pergh.. dalam bebanyak photoshoot yang aku hadirkan diri mungkin ini laa yang paling mengerikan.. salah satu sebabnye aku ni solo shooting.. tangkap pic sowg2.. hoho.. besenye ditemani oleh my bro.. tapi kalini alone.. hahaha.. pastu kalini pnye shooting macam sangat menguji kesabaran dan kepintaran aku.. hahaha

satu, kena pikir shot yang menarik.. pose ape sume.. pastu kena pikir macam mana angle yang nak ditangkap tu.. pastu kena pikir lagi setting kamera.. pastu kena pikir lagi audience yang menyemak kat situ.. waaaaa. dengan rumah yang agak crowded dan kepanasan melampau yang ditempuhi oleh aku sebabkan rumah yang crowded tu...

warrrrgggghhhhhhh ! penat sungguh.. salah satu sebabnye nak 4 roll.. tapi pengantin xmemberi kerjasama.. hahaha.. maklum laa.. kalau pengantin tu anak dara ngan teruna bolee la tahan.. sebab kalau kita suroh pelok sikit, die nak pelok banyak.. bile suro touching mulut, dowg kissing tros.. agagagag.. xtahan da laa tu.. tapi ini pengantin agak berumur.. sooooo.. hahaha.. masing2 segan alpemalu :P

tapi walaupon penat, aku still dapat pengalaman baru.. sebab kalau first timer kite susah, yang len2 tu insyaallah akan senang.. so, doakan laa aku dapat perkembangkan bakat aku ni ke tahap yang lagi tinggi lagi k.. wassalam :)

No comments: