agak2 sape laa yang tengah bukak nie =.=

Wednesday, December 1, 2010

Sami Yusuf

waaaaa... buat pertama kalinya aku post selepas aku post satu post... hahahaha.. fenin ~
bukan ape, memula tu da post satu cerita... lepas tu view la blog.. terdengar plak lagu blog aku nie.. healing..
waaa.. sedap sungguh :) so.. nak buat satu post pasal lagu nie la demi credit untuk sami yusuf :)



Sami Yusuf, seorang penyanyi kelahiran Britain. merupakan artis kegemaran aku gak.. yelaa.. rock2 jugak.. tapi islamic pon layan beb.. hehehe.. xde la.. sume aku layan.. kecuali lagu ngarot2 tu je x.. link ni plak laman web rasmi die . sebenarnya dah lama da minat kat sami yusuf.. tapi kemunculan sami yusuf dekat Malaysia xsegempak macam maher zain.. dua-dua sama sedap.. tapi mungkin sami yusuf lebih bersifatkan timur-tengah. yang merupakan jiwa aku gak. hehehe... tapi percaya atau tidak yang lagu sami yusuf ni pernah buatkan aku menangis. serius beb... xtipu.. tajuknya Mother.. memang aku pernah teresak-esak menangis bila dengar lagu tu...

sekarang ni sami yusuf tampil dengan kemunculan albumnya yang bertajuk Wherever You Are. lagu yang mungkin korang tengah dengar ni sebenarnya lagu sami yusuf gak.. tajuknya Healing.. memang sangat merdu n sedap wat didengari..

lagu islam.. 
waaaahhh ;')
bila aku sedih, aku jadi ceria balik
bila aku marah, aku jadi oke balik
bila aku putus asa, datang balik harapan tu...
that's why i love islam :)

No comments: