agak2 sape laa yang tengah bukak nie =.=

Tuesday, December 7, 2010

biow aku susa janji ko senang

hah.. kate2 dekat tajuk tu memang ada aku tujukan dekat seorang makhluk Allah nie.. tapi orang tu xboleh la aku nak bagitau.. die ni terlampau dengki.. ntah la.. xterbayang satu perkataan nak menggambarkan seorang ni.. die tu terlampau laa jeleskan aku nie sebabnye aku selalu on9.. senang cakap die dok serumah tapi BUKAN mak n ayah k. orang lain.. die nie pantang nampak aku on9.. meruap-ruap je muke die tengok aku on9.. yelaa.. dulu tu time xde FB orang sebok2 berFB xde plak die nak amik pot.. tapi sejak duduk serumah nie, semakin meletop-letop gunung berapi dalam kepala batu die tu... bile die nampak je aku on9, modem streamyx kat WiFi tu die cabot supaya aku xbole nak on9 da.. ntah ape laa yang die nak dengkikan sangat.. aku ni on9 dok memburukkan name die ke?? (sekarang ni yela kot).. ade aku kacau hidup die ke?? eeee ! ni yang panas nie.. rlek azim rlek.. ok, sekarang nie akhir tahun kan? bukannya aku kena study pon.. bukannye aku sebok ngan assignment ke ape ke.. DAK SKOLA LA BHAI ! die xpaham aku kot... mentang2 die tue die ingat sume orang kena dengar cakap dia la tu... xsemestinya... ntah laa.. dulu die ade rumah sendiri die duduk la rumah die.. bila dia balik kampung pon rase meriah je. rase happy je bila die balik.. tapi sekarang nie ape ??!! da dok menyampah da aku tengok die tu.. kalau diikutkan hati, xhingin pon dok serumah ngan die.. biar laa aku dok sorang2 dekat besout pon xpe asalkan aku happy.. ish.. hal terok nie.. xbole jadi aku cmni... oke laa.. xpe.. aku paham aku sape dekat rumah tu.. xde hak pon nak melawan.. tapi atleast hormat jugak orang len.. jangan nak pikir aku je kena hormat die..

penyudahnya.. kemudahan dekat rumah sendiri pon aku xhingin nak gune.. so aku lepak laa WiFi hotspot dekat kedai YEONG.. mudah.. free pon free.. xde sape nak mara aku.. cume kena tahan nyamuk je sikit.. hmmmmmm =.=

No comments: