agak2 sape laa yang tengah bukak nie =.=

Wednesday, December 15, 2010

samseng ott

cube korang bayangkan.. korang ni bersiar-siar naik ape jua kenderaan yang bole dinaiki.. tak kira laa gajah ke, troli ke ape ke, xkesa laa... korang melihat pemandangan yang cantik, indah lagi berseri al kilau mata memandang, dengan angin laju disebabkan korang nek kenderaan, dengan cahaya matahari yang mendung2 menampakkan lekuk2 wajah tuu, TIBA2, terdengar satu suara yang memanggil ataupon orang cakap 'sweeet'..

n then korang pon mencari dari mana datangnya bunyi tu.. toleh kiri xde orang pon, tetiba pandang kanan ternampak ade orang berdiri atas bukit mengangkat tangan.. n then muncul satu jari yang tengah tu.. korang pon taw la kan... huh !

pelik tapi benar.. ape motif dorang berbuat cmtu?? tu laa peristiwa yang aku lalui tempoh hari.. hmmm... agaknye dorang xpuas hati kot.. xpon mungkin dorang nie cetek pemikirannye.. entah laa... aku pon xfaham.. mungkin itu satu cara mereka2 yang dimaksudkan itu mencari publisiti.. mungkin laa jugak kot ade awek dorang kat situ (yang aku xperasan).. n dowg nak tunjuk hebat la kot.. huh.. pelik pelik.. xpenah aku jumpa orang macam tu.. mungkin itu first time.. waaaa.. tahniah laa sebab anda menjadi orang pertama berbuat begitu.. HAHAHAHAHAHA XD

haha.. itu sume bajett je.. bak kate member2 aku laa.. orang sebegitu xpayah nak dilayan sebab orang begitu saje nak cari masalah je.. hahaha.. mungkin laa dorang tu tinggi sikit umurnya dari aku, tapi mungkin pemikiran dorang xcukup luas nak lawan dengan aku.. sebab diorang just terperok dekat kampong halaman dorang.. dorang xpernah keluar dari halaman dorang tu.. mungkin pemikiran dorang tu berkembang di dalam halaman tu je.. n xde input dari luar..

hahaha.. ape-ape pon.. xbaik sangka buruk.. tapi tu bukan sangka buruk.. tu kenyataan.. ape pon.. aku doa jela korang dapat hidayah bila korang tue nanti.. ahaks XD

No comments: