agak2 sape laa yang tengah bukak nie =.=

Tuesday, December 21, 2010

crash plan

sape sangka, benda yang kita tak jangka tu laa yang best.. ahahaha.. macam aku haritu.. woowowowowowo000tttttt.... hahaha.. (bayangan ke "suatu masa dulu")

cerita nya bermula macam ni. sorang rakan aku nak buat road trip pegi ke Sungai Klah Hot Spring. suatu tempat yang dekat jugak dengan besout di area Sungkai, Perak. mengikut cerita, hot spring ni terkenal gile.. sampaikan orang Jepon dan amoi amoinya datang sini mandi manda.. hehehe :P almaklum laa dah ade lesen laa katekan.. aku pon cakap jela orait. so, dalam pukul 10 30 pagi aku pon gerak laaa dari rumah ke rumah member aku ni.. ingatkan ramai, hahaha.. rupenye aku sorang je kat situ tunggu orang len...

ahahaha.. sembang macam ramai gile nak ikot tapiiii.. hampeh.. huhu.. so tunggu la dekat rumah die.. yang aku plak satu, pegi laa ajak member aku yang dekat Behrang sane.. tengah amik lesen.. dorang cakap, dorang pegi bile da abes.. sooo... confirm laa.. oke, yang aku ni plak tertunggu-tunggu la sebabnya member aku ni cakap die nak tunggu member die siap dulu... tapi member die nie ade yang repair moto dulu laa, blom bangon laa.. adoooyyy.. so tercegat la dekat situ sampai da nak dekat pukul 11 30..

tiba-tiba, satu fon call dari mmber aku tadi.. die cakap "ko kat mane?" aku pon cakap laa aku blom gerak lagi.. pergh, macam frust semacam je nada die bile die cakap ngan aku pastu.. ahahaha.. pastu, aku dengan hati yang menggelabah ni pon cakap laa yang suro dowg masuk dulu.. aku plak gerak sowg2.. hohoho

punye la laju n agak merbahaya gak laa manuver-manuver aku atas jalan raya tu.. rupenye dowg tengah makan dekat kedai simpang nak masuk sungai klah tu... adesssss.. kalo aku taw, slow2 pon bole tadi.. whatever laaa.. janji da sampai.. mula2 kan plan nak pegi hot spring.. tiket 10 hengget ! hahaha.. mmg xbanyak tapi kami xde duet.. just student skola menengah je,.. xde part time keje pon.. so.. keputusan ! pegi TESONG ! hahahaha...

ini lah pic kami..

oke.. mase ni baru sampai... berpenat-penat walaupon xjao mane pon tapi akhirnya sampai jugak ! SUKSES !
ni laa moto kami.. novo, aku pnye, sebelah tu, uli punye, last skali tu, am pnye.
kami generasi AG* sebab sekarang dah AH*
rider atas moto.. sorang xde sebab penyegan sangat.. ahahaha
kami generasi L.. hahahaha
murah-murah je..  xde arai pon
si penyegan punye seluor..
tempat da terbarai disebabkan kes rogol.. ahahaha
fully reserved.. =D
sape nak bela beok nie.. ahahaha
sume pakat mandi bogel ! ahahahaha
ignorekan ketidaksenangan anda.. ahahaha
minum sebentar.. tunggu hujan berhenti dan dengar cerita merepek menipu sorang pakcik tu.. ahahahaha
singgah sebentar :)
dekat sini laa kitorang share macam-macam cerita.. masa ni hujan tapi renyai-renyai.. masa balik tu kitorang main horn-horn.. hahaha.. memang lawak gile sebab setiap kereta n kedai makan kitorang horn.. hahahaha.. dollll saja :P

pas dalam sejam lepak situ kitorang balik... memang best laa kot.. walaupon plan tiba-tiba.. huhuhu... kalo nak taw.. mase balik tu hujan... tapi xlebat la sangat.. jalan berlopak.. kitorang main2 simbah2 pas moto kotor abeh baru laa sampai rumah.. ahahaha.. ngek laa.. harapan bole buat konvoi lagi gempak.. :) wassalam

No comments: